سمسم نت عالم الأبداع والتميز
كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين 1711_m11
كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين 1711_m11
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أكبر منتدى عربى لتحميل الاغانى العربية والعراقية والسودانية والاجنبية والمهرجانات وأحلى الالعاب الكاملة وأروع البرامج الكاملة وأجمل الاجهزة الذكية يحتوي على الكثير من ثقافي اجتماعي ترفيهي ومتنوع وهو منكم واليكم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شاطر

كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سمسم نت
احلى♥♫مدير
احلى♥♫مدير
سمسم نت

كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين   كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين Emptyالثلاثاء سبتمبر 01, 2015 1:36 pm

الدمعه صعبه بس بردو الضحكه اصعب وانا لما بضحك صدقوني بجد بتعب ويدوب ثواني وترجع الأحزان تاخدني طبع الحياه دة ولا انا اللي شربت مقلب
انا كل ما اتقدم لخطوه ارجعها ميهو الحزن زي قميص بيتفصل عليه وان يوم وقفت قصاد مرايه ابص فيها بلقي واحد فيها بيعيط عليه متعلقين بخيوط كثير في الدنيا ديه والدنيا بتحركنا في كل اتجاه عايشين في فيلم كبير ومن تألفها هيا وهو ده دورها مش أكثر في الحياه
سهله الحياه وبجد ده اصعب ما فيها وانا من غبائي كنت انا مفكرها لعبه واللي مخدتش بالي ولا فكرت فيها ان السهوله في حد ذاتها بجد صعبه
مليوالدمعه صعبه بس بردو الضحكه اصعب وانا لما بضحك صدقوني بجد بتعب ويدوب ثواني وترجع الأحزان تاخدني طبع الحياه دة ولا انا اللي شربت مقلب
انا كل ما اتقدم لخطوه ارجعها ميهو الحزن زي قميص بيتفصل عليه وان يوم وقفت قصاد مرايه ابص فيها بلقي واحد فيها بيعيط عليه متعلقين بخيوط كثير في الدنيا ديه والدنيا بتحركنا في كل اتجاه عايشين في فيلم كبير ومن تألفها هيا وهو ده دورها مش أكثر في الحياه
سهله الحياه وبجد ده اصعب ما فيها وانا من غبائي كنت انا مفكرها لعبه واللي مخدتش بالي ولا فكرت فيها ان الالدمعه صعبه بس بردو الضحكه اصعب وانا لما بضحك صدقوني بجد بتعب ويدوب ثواني وترجع الأحزان تاخدني طبع الحياه دة ولا انا اللي شربت مقلب
سهله الحياه وبجد ده اصعب ما فيها وانا من غبائي كنت انا مفكرها لعبه واللي مخدتش بالي ولا فكرت فيها ان السهوله في حد ذاتها بجد صعبه
مليون طريق قدامي وانا واقف مكاني مش عارف انا فين سكيتي ولا عارف ارسي بس اللي عارفه مراكب الأحزان يوماتي هي اللي دايما تيجي وسط جراحي ترسي
انا قلبي شجره دمعتي تطرح كل ثانيه ولا يوم بتدبل حتي في عز الخريف اسف صحيح المسأله مش عايزه كيميا من امتي يا دنيا بتقفي مع الضعيف عايم علي مركب والموجه عاليه واليل طويل حتي ولا باين نهار وكأني انا في الدنيا ديه حيطه مايله مكتوب عليها هو ده معني المرار
انا ايه عملتو في دنيتي علشان ده كلو ذنبي هفضل فيه يا دنيا لأمتي ادفع وأن يوم وشوفتك تضحكي بيكون عليا والاقيكي حطاني يا دنيا في وش مدفع
{
}
https://semsem-net.roo7.biz

كلمات اغنيه الدمعه صعبه للنجم احمد حسين
استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنية وعد البحرى تجربة
» تحميل انشودة مرحبا بك ياخالد احمد الكثيري mp3 رابط مباشر 2015
» كلمات اغنية موجوع قلبي سيد عامر
» حصري تحميل اغنيه الفنان مصطفى قمر بعنوان انت الي اخترتي نسخه اصليه 2015